Jizerky 2014

Poslední lednový týden se konalo zimní soustředění ACT leraK Blansko v Bedřichově v Jizerských horách. A velice se nám vydařilo. Sněhové podmínky zůstaly od „Jizerské padesátky“ dobré a v průběhu našeho pobytu se s další sněhovou nadílkou zlepšovaly.

Tréninky jsme měli rozdělené do dvou částí. Dopolední program jsme zahájili rozběháním a rozcvičkou, po snídani jsme vyrazili „do stopy“ na známá místa Jizerské magistrály (Hřebínek, Knajpa ….) Po obědě a zaslouženém odpočinku jsme se na bedřichovském stadionu věnovali tréninku techniky. Obrovský dík patří sportovcům z blanenského biatlonového oddílu Honzovi Raškovi, Petrovi Kolářovi a Leošovi Svobodovi, kteří s námi trpělivě pilovali techniku klasického i bruslařského stylu. Nechybělo ani seznámení se zásadami správného výběru lyží pro oba styly a jejich mazání. Každý lyžař ví a i my jsme se o tom přesvědčili, že: „kdo maže, ten jede“.  Na lyžích jsme postupně získávali stále větší jistotu, tak jsme se nebáli pustit i do sjezdů a různých štafetových závodů. Po večerech jsme se věnovali společenským hrám nebo zimním radovánkám na bobech, postavili jsme iglú. Ani o volném dni, který jsme zařadili z důvodu celodenního sněžení na úterý, jsme nezaháleli a navštívili jsme plavecký bazén a atletickou halu v Jablonci nad Nisou. A nesmíme zapomenout na poděkování naší paní kuchařce Daně Žáčkové, která nás vykrmovala opravdu luxusně.

Další info a fotky na facebooku ACT leraK Blansko.

Mistroství České republiky horských kol 2014

V sobotu 21. 7. se nám velmi dařilo. Ve sprintech eliminátoru se do semifinále probojovali Štěpán Stloukal a Karel Vinický, kteří jeli ve stejné rozjížďce, do finále se poté dostal jen Štěpán Stloukal, který pro ACT leraK vybojoval první umístění na bedně v českém poháru a to třetí místo. V neděli, druhý den, se také nedařilo až tak špatně. V závodu žactva dojeli Karel Vinický na 36. pozici, Richard Stloukal na 44., Tesař Jakub na 49. Štěpán Stloukal kvůli defektu předního kola a Jan Šindelář po nezaviněném konfliktu se soupeřem do cíle nedojeli. V závodě žákyň se umístila na krásném 5. místě Tesařová Jana a na 20. pozici dojela Kristýna Haasová. Ve zdraví a s velkým úspěchem jsme to přežili a odvezli si domů bronzovou medaili.

PDV Březová nad Svitavou 2014

Už v pátek odpoledne vyrazili někteří ACT leraK do Březové nad Svitavou, kde se druhý den konali závody Poháru Drahanské Vrchoviny. V pátek jseme se tam sešla jako malá skupinka lidí, kteří si opekli špekáčky a přenocovali ve stanech nebo v autech. Druhý den jsme se probudili do krásnéhpo slunečného rána, ale netrvalo dlouho a zatáhlo se, sluníčko ná vylezlo až po nějaké hodince kdy se startovali první závody. To hlavní co stojí a zmínku bylo že, závody se zúčastnili i naši trenéři Honza Šindelář, který boužel po spadeném řetězi, který nešel vytahnout zpět ukončil závod v předposledním kole a jako naše trenérka se také účastnila Radka Haasová, která skončila na krásnéém druhém místě.

Český pohár mtb v Peci pod Sněžkou 2014

5. 6. se konal v Peci pod Sněžkou český pohár horských kol. Ráno o devíti startovala nejmladší kategorie žáků a v ní se nejlépe umístila Jana Tesařová, která se umístila na krásném šestém místě dále se také účastnili Štěpán Stloukal, Jan Šindelář, Richard Stloukal, Jakub Tesař a Kristýna Haasová. Druhý den na to se konali menší závody na stejném okruhu, též v Peci pod Sněžkou. Kategorie byli rozděleny do více skupin a v těch jedněch nejmladších skupin se umísti Roman Šindelář na 5. místě. V kategorii žáků se umístila na prvním místě Jana Tesařová dále Štěpán Stloukal na třetím místě, Jan Šindelář na druhém a také se účastnil Jakub Tesař.

Triatlon v Moravských Budějovicích se už stává tradicí...

V sobotu odpoledne se už někteří vydali do Moravských Budějovic do DDM a další den na triatlon. V sobotu jsme se sešli v uskupení pár lidí Stloukalovi jako rodina, Gabča Kuncová s tatínkem a Lucka Kučerová, druhý den se k nám přidali Kryštov Kovář s tatínkem a rodiče Lucie Kučerové. V sobotu na večer jsme si udělali kulturní vložku  s náštěvou zámeckého parku v Budcově a poté jsme se najedli už tradičně v Pizzerii v Moravských Budějovicích. Na druhý den jsme se vyspali v DDM Budík, ráno pobalili věci a vyrazili jsme směr koupaliště. Voda kolem 18 oC a příjemné počasí do toho nám odstartovalo první závod kde bojoval Kryštov Kovář, který skončil na čtvrtém místě. Kolem 10:00 odstartovala druhá kategorie kde se všichni naši "ácéťáci" umístili! Stloukal Richard na 1. místě, Kučerová Lucie též na prvním, Kuncová Gabriela na 3. místě a Stloukal Štěpán také na třetím. Po závodech, dobrém řízku a masáži nám skončil tenhle krásně prožitý výkend.

Triatlon Třebíč

Dnes jsme se vydali na triatlon do Třebíče. Ráno už naznačovalo že nám bude odpoledne horko a to taky bylo! Triatlon se odehrával kousek od baziliky v Třebíči u rybníku Kuchyňka. Rybník byl čistý a měl kolem 20 Co. Kolem rybníku byl vcelku rozlehlý areál ve kterém se jezdilo na kole a běhalo. Terén byl spíš na orská kola. Hned v prvních závodech se objevilo špatná organizace ve vodě, tři lidé si to tam někde skrátili u bojky a další hromada lídí plavala uplně jinam. Nakonec jsme si odvezli jedno první zasloužené místo.

Duatlon Blansko

Duatlon 1.6.2014

žáci 2004 a mladší.                                                                                   Běh          kolo        běh

1.Kovář Kryštof       2004  ACT leraK  Blansko      3:42,2      10:39,0     14:30,0

2.Šindelář Roman    2005  ACT leraK Blansko       4:00,0      11:14,0    15:25,0

3.Komárek Tomáš   2004  ACT leraK Blansko       3:52,0       11:15,0    15:31,0

4.Řehka Šimon        2004 Triatlon Kuřim                4:12,0      11:42,0     17:02,0

5.Komárek Jakub    2007  ACT leraK Blansko        4:30,0      13:20,0     17:52,0

6.Studeník Matěj     2005  Brno                               4:35,0      15:19,0     21:11,0

600m        2 km          600m

žákyně  2004 a mladší

1.Šebková Kateřina   2005 ACT leraK Blansko      4:19,0       12:30,0    17:48,0

2.Klára Horná            2004 Hostěnice                     4:40,0       13:26,0    18:21,0

600m          2 km       600m

žáci 2002-03         1.Stloukal Richard     2002 ACT leraK Blansko      9:40,0       29:44,0   34:42,0

2.Šindelář Jan            2002 ACT leraK Blansko      11:24,0     29:51,0   36:37,0

3.Haase Michal         2003ACT leraK  Blansko     11:12,0     30:54,0   36:49,0

2km          6km       1km

žákyně 2002-03    1. Zdražilová Zoe      2002  Triatlon  Ostrava          9:57,0       31:45,0    36:54,0

2.Konečná Agáta       2003 ACT leraK Blansko      10:08,0    34:44,0     40:44,0

3.Fojtíková Eva         2002 Triatlon Kuřim              11:00,0    35:17,0     41:08,0

4.Prokešová Vendula 2002 Sokol Sokolnice            15:22,0   47:37,0     55:50,0

2km       6km          1km

žáci 2000-01        1.Stloukal Štěpán      2000 ACT leraK Blansko        13:13,0    30:40,0    35:38,0

2.Vabroušek Filip     1999 Trilife Zlín                       13:42,0   36:52,0    41:25,0

3.Prokeš Filip           2000 Sokol Sokolnice              14:36,0   36:52,0     41:25,0

4.Borák Jan               2001 Speed Brno                     15:50,0   43:00,0     49:09,0

3km        6km          1,6km

žákyně 2000-01   1.Horňová Adriana    2000 ACT leraK Blansko        15:27,0   34:20,0     40:49,0

2.Kučerová Lucie       2001 ACT leraK Blansko       15:44,0   35:18,0     41:15,0

3.Kuncová Gabriela   2001 ACT leraK Blansko       17:00,0    38:22,0    45:38,0

Bikerský svátek v Novém městě na Moravě

Snad žádné cyklistické duši neuniklo, že v Novém městě na Moravě se o minulém víkendu konal Světový pohár horských kol, kde jsme samozřejmě nemohli chybět. Zázemí pro fanoušky z ACT leraK tentokrát poskytla Šindelářovic rodina na chalupě v Lísku – díky, díky. Od pátku do neděle jsme sledovali, jak závodí ti nejlepší světoví bikeři. A opravdu bylo na co se dívat. Škoda jen, že naši dva favorizovaní závodníci Ondra Cink a Jarda Kulhavý přes technické problémy nedosáhli v domácím prostředí na lepší umístění. Alespoň jsme si uvědomili, že i těm nejlepším se také občas něco nepovede J.

Dětských závodů v rámci doprovodného programu se zúčastnil jenom Kuba Tesař, ostatní dali přednost fandění. Pro závodění tentokrát dostali prostor dospěláci – Honza Šindelář a Radka Haasová, kteří se zúčastnili sobotního maratonu Bike Birell Vysočina.

Tak jsme zase strávili příjemný víkend s cyklistickými zážitky a v následujících dvou týdnech se zase budeme pilně připravovat na další závody, které nás čekají – v neděli 1.6. triatlon na přehradě v Blansku a 14. – 15.6. Český pohár horských kol v Kutné Hoře.

Boj s živly v Bedřichově – 2. podnik Českého poháru horských kol

O uplynulém víkendu 17. – 18.5. se závoďáci ACT leraK ve složení Štěpán Stloukal,
Honzík Šindelář, Kuba Tesař, Jana Tesařová a Kristýna Haasová zúčastnili dalšího ze seriálu

závodů Českého poháru horských kol v Bedřichově v Jizerských horách. Tentokrát byl ve

znamení bojových podmínek – bláto, déšť, vítr, zima, které už tak dost technicky náročnou

trať proměnily doslova v boj s živly. Velká poklona patří našim holkám, které se rozhodly

absolvovat i sobotní závody ve sprintu. Kristýnka i Jana postoupily do semifinále a Janči jsme

fandili dokonce i ve finále! Nakonec skončila na 4. a Kristýnka na 7. místě.

V neděli v 9.00 hod pak všichni nastoupili do závodu XCO cross country, všichni borci a
borkyně jeli skvěle, zvládli techniku i fyzicky náročnou dlouhou trať.

Výsledky: Štěpán – 8., Jana - 10., Kristýnka – 20., Honzík – 41., Kuba – 52.

Respekt a díky za reprezentaci ACT leraK!

Velikonoční soustředění ve Vracově a výprava na Český pohár MTB do Teplic

Máme za sebou velikonoční prázdniny, které skupina ACT leraK strávila na jarním

cyklistickém soustředění ve Vracově na základně domu dětí a mládeže, která nám poskytla

skvělé zázemí.

V pátek se vydala skupina závodníků Štěpán Stloukal, Honza Šindelář, Kristýna Haasová,

Adriana Horňová v autě, zapůjčeném firmou Pavla Lišky (tímto mu děkujeme) na první

závody seriálu Českého poháru MTB do Teplic.

Pěkné počasí na Moravě vystřídalo deštivo a blátivo v Čechách. To nás ale neodradilo a

po nasycení hladových „účastníků zájezdu“ jsme se vydali na prohlídku tratě a trénink

technických úseků. Tam se připojili ještě další 2 naši závodníci – Jana a Kuba Tesařovi.

Po vydatném spánku, pitném a stravovacím režimu jsme postavili v sobotu ráno na start

celkem 6 našich závodnických nadějí. Bojovali opravdu statečně nejen se soupeři ale i

s technikou. Štěpán skončil 9. z s tím, že půl kola do cíle běžel s prázdným kolem (klobouk

dolů), Honza svůj boj s technikou prohrál (získaná zkušenost se cení) Jana, Kristýna i Kuba

předvedli služné výkony a s technickou tratí se vypořádala i Adriana. S výsledky jsme byli

spokojení a první letošní závody v republikové úrovni hodnotíme pozitivně. Cestou zpátky

jsme poznávali českou krajinu a třídili zážitky, kterých rozhodně nebylo málo.

Ve Vracově jsme se věnovali samozřejmě cyklistice, ale také poznávání okolní krajiny,

míčovým i jiným hrám. Nevynechali jsme ani návštěvu bazénu, táborák a pondělní pomlázku.

Soustředění se vydařilo. Škoda jen, že 3 naši kamarádi nemohli zůstat až do konce, protože je

skolila choroba.

Velké poděkování patří paní kuchařce Srncové, které se o nás vzorně starala.

**************************************************************************************************************************************************************************************
Nebojte se kloilknout na obrázek zavede vás na ostatní fotografie z této akce.

Soustředění Jizerky

Myslím že písnička dole uplně vystihuje Soustředění v Jizerských horách a proto sem nebudu psát žádný jiný text .........

Ácéťáci v Jizerkách

1) Každý ráno u stadecu Krasoň čekává rozcvička je výživná,  nastartuje nás ten kdo pozdě příjde, kliky dělává, potrestat se musí, ten, kdo prudívá
Ref.: Tak šlápni do tý stopy, ať trenér nečeká, jsou špatný štreky v Jizerkách a běžky ničí nám i když zima není - já zmrzlí ruky mám tak šlápni do tý stopy a za trenérem dál
2) Pak se běžky namažou, korkem přejedou někdy se však stává, že stejně nejedou na hřebínek vyrazíme, v rychlém poklusu čaj s citronem vypijeme, zpátky na cestu
3) ve středu jsme unavení a tak spočinem v decathlonu nakoupime, pizzu sežerem pak jsme pěkně přecpaní a šupnem do vody, nebudeme pořádat žádný závody
4) každý večer před spaním, chodíváme ven, blbneme tam na bobech, vlaky rozjedem často držku hodíme cestou z kopce dolů máme oči zavřené, jedem všichni spolu
5) Rolba ještě nevyjela, je to na dračku skoro všichni máme liže na sračku tak do zbroje nasadíme naše sjezdovky ze špičáku letíme jako stíhačky
6) Prostě jsme to my Ácéťáci leráci máme všichni rádi velkou legraci přesto jsme, taky dobří sportovci lyžujeme, běháme, nejen na kopci

Aqvatlon ve Zlíně

Naše skupinka triatlonistů začala.

V sobotu 15.3.2014 se konalo Mistrovství České republiky v Aqvatlonu.

Plavalo se v 50 metrovém bazénu ve Zlíně vedle atletického stadionu. V kategorii (dívek) nastoupila Lucie Kučerová na 200m za 3:33 minut byla 29. z 33 závodnic v běhu na 2 000 metrů pak předbíhala jednu závodnici za druhou, a v celkovém  hodnocení doběhla na 6. místě ve své kategorii. Štěpán Stloukal byl podobný, v plavání na 200 metrů 2:46 (20) a po doběhnutí 2000 metrů skončil v kategorii na 10místě.

Jiří Dohnalík 200 metrů v plavání 2:58 (27) a doběhl za 8:28  byl s tímto časem na 16. místě  v kategorii starších žáků.

Vyzkoušet aqvatlon byl i Martin Šebek  400m uplaval za 8:23 a 5 000 metrů za 26:38 min. (14)

Dalším zástupcem z Blanska byl za ASK Blansko  plavec Adam Přikryl  400m 5:03 (17) a 5000m za

20:39 min obsadil konečné 9. místo ve své kategorii dorostenců.

Je to pěkné vystoupení v aqvatlonu na MČR  v příštích závodech snad ještě lépe. To už se pojede triatlon

1.6. v Blansku na přehradě Plecháč ať je teplá voda. Děkuji a jen tak dál .

Trenér Karel Stloukal.

Novoroční vyjížďka 2014

1. 1. 2014 se konala novoroční vyjížďka na rozhlednu Veselice. Sraz byl u Stloukalů v 11:00 a jakmile jsme byli všichni vyrazili jsme v celkovém počtu 15ti lidí směrem k lesu za nějakou tu hodinku jsme byli nahoře. Pochvíli jsme si rozdělali oheň a opekli špekáčky. Jak jsme měli snězeno tak jsme vyrazili zpátky. Všichni jsme nakonec dorazili dobře domů až na jeden defekt Hanky Šindelářové, která přetrhla řetez ale po opravě kola dojela.

BBP Kuřim

Počasí moc nepřálo, ale i přesto jsme se vydali na závody v Kuřimy. Našich účastníku tam bylo celkem sedm však na bedně byl jen jeden, všichni ostaní se ale také dobře umístili, někteří právě hned na čtvrtém místě těsně pod bednou. Běhalo jse po dlždičkách nebo po asfaltu kousek od centra města. Myslím že jsme si to tam užili až na to počasí.

BBP Radostice

Byla mlha, mrholilo, ale i přesto jsme se vydali do Radostic. Jako první startovali starší žáci kde startoval jen jeden jediný Štěpán Stloukal, chvilku jsme si počkaly a nařadě byla Lucie Kučerová jako mladší žákyně a za nedlouho také startovali všichni ostatní: Kryštov Kovář, Kristýna a Katka Šebkovi, Jakub Liška, Martin Kučera a na pětku se vydal Martin Šebek. Vysledky nic moc ale skoro byly i medaile, takže doufám že na příštích závodech v Ráječku ty medaile budou. Tím vás taky zveme do Ráječka a těšíme se na hojnou účast.